Rozrywka w strefie recepcji - jak to zrobić dobrze?

Recepcja jest jednym z najważniejszych miejsc w całym miejscu pracy. Kiedy ludzie wchodzą do Twojego miejsca pracy, od razu odnoszą pozytywne lub negatywne pierwsze wrażenie, a recepcja jest miejscem, w którym to wrażenie zostanie wywarte. Czy wiesz, że większość ludzi robi pierwsze wrażenie na temat danej osoby lub miejsca w ciągu zaledwie 7 sekund?

Oznacza to, że masz 7 sekund, aby zrobić to dobrze!

Oczywiście, goście i odwiedzający będą czekać w recepcji, aż zostaną zauważeni. Najlepiej jest ograniczyć czas oczekiwania do minimum, jeśli to tylko możliwe, ale w tym czasie należy zapewnić im rozrywkę i komfort. Nie oznacza to, że trzeba urządzać przedstawienie, ale trzeba pomyśleć o czasopismach, telewizji, muzyce itp. Należy pamiętać, że istnieją właściwe i niewłaściwe sposoby postępowania w tym zakresie!

Wygląd recepcji

Oczywiście najważniejszą rzeczą, o której należy pamiętać, jest to, że recepcja musi być czysta, schludna, a nawet jeśli rozważasz pomysły na bezobsługową recepcję, przestrzeń musi mówić wiele o rodzaju firmy, którą jesteś. Nie musisz wydawać fortuny na meble do recepcji, musisz po prostu upewnić się, że wyglądają one odpowiednio i że są zawsze czyste, co najmniej. Można znaleźć tanie biurko recepcyjne i nadać mu elegancki wygląd dzięki temu, co się na nim umieści, a czego oczywiście nie!

Po pierwsze, na czym będą one siedzieć? Czy zdecydujesz się na sofy recepcyjne? Jeśli tak, należy upewnić się, że są one regularnie czyszczone i wypychane, aby zachować ich najlepszy wygląd. Niektórzy ludzie wolą krzesła i nie chcą siedzieć blisko drugiej osoby na sofie; w takim przypadku warto pomyśleć o różnych typach krzeseł recepcyjnych, a także o sofach.

Możesz znaleźć wiele pomysłów na modne meble biurowe, które z łatwością dopasują się do Twojej przestrzeni recepcyjnej, ale chodzi o to, aby były one albo wygodne i przytulne, albo wygodne i eleganckie - upewnij się, że niezależnie od tego, jakie meble biurowe premium wybierzesz, bezproblemowo wpasują się w Twoją przestrzeń.

E jak rozrywka

Przede wszystkim należy pomyśleć o atmosferze panującej w recepcji. Zależy to od rodzaju prowadzonej działalności. Jeśli jest to firma specjalizująca się w produkcji zabawek dla dzieci, może mieć jasny i kolorowy wystrój oraz równie jasny program rozrywkowy na ekranie telewizora. Jeśli natomiast prowadzisz firmę budowlaną, możesz zdecydować się na telewizor wyświetlający wiadomości. Chodzi o to, aby wszystko było zgodne z Twoją marką i tożsamością biznesową. To samo dotyczy rodzaju komercyjnych mebli biurowych, które znajdują się w tej przestrzeni, jak już wspomnieliśmy.

Ogólne zasady dotyczące rozrywki w recepcji są następujące:

  • Telewizory powinny mieć ściszoną głośność, albo bardzo niską, albo całkowicie wyciszoną.
  • Programy, które pokazujesz, powinny być dostosowane do rodzaju prowadzonej działalności; nie ma sensu pokazywać programów dla dzieci, jeśli jesteś firmą rozpoczynającą działalność w branży technologicznej!
  • Muzyka powinna być niska i nijaka, np. żadnego rapu i głębokich piosenek o miłości! Utrzymuj wszystko na średnim poziomie, a nie popełnisz dużego błędu - nie jest dobrym pomysłem przypadkowe obrażenie kogoś piosenką Eminema, która przypadkowo znalazła się na Twojej liście odtwarzania na Spotify!
  • Radio powinno być albo stacją lokalną, nadającą lokalne wiadomości i komunikaty drogowe, albo główną stacją krajową, np. Radio 1 lub 2. Również w tym przypadku głośność powinna być niska.
  • Należy regularnie sprzątać czasopisma, które powinny być ułożone w schludne stosy.
  • Wszystkie czasopisma, które posiadasz, powinny być nieobraźliwe i stosunkowo nowe - nikt nie chce czytać magazynu Cosmopolitan sprzed dwóch lat! Ponownie, upewnij się, że czasopisma są zgodne z rodzajem prowadzonej działalności.
  • Na stołach recepcyjnych należy umieścić informacje o marce, ponieważ pomoże to zwiększyć świadomość tego, czym zajmuje się firma.

Jeśli będziesz postępować zgodnie z tymi wskazówkami, nie popełnisz zbyt wielu błędów, jeśli chodzi o zapewnienie rozrywki gościom. Mimo to zawsze należy zapewnić poczęstunek i zadbać o to, aby goście nie musieli zbyt długo czekać, niezależnie od tego, jak długie są meble firmowe!

Partner

Kontakt

kontakt@radiojazz.pl

Galeria